IT Helpdesk

Vi lyssnar gärna. Beskriv ditt problem, så återkommer vi!

IT Helpdesk

Vi hjälper dig med Helpdesk och support.

 

Vi erbjuder:

Enkelt att bibehålla tillgänglighet av Service

Enkelt att bibehålla tillgänglighet av Service

Euvic har över ett decennium av erfarenhet från leverans av högkvalitativ teknisk support till stora globala företag över hela världen. För oss är det naturligt och enkelt att implementera förändringar/förbättringar, inklusive att tillhandahålla stödresurser inom IT Förvaltning för ert företag i samband med förändringar.

 

 

Tillgänglighet 24/7 eller  8/5

Tillgänglighet 24/7 eller 8/5

Du kan utnyttja våra högkvalitativa IT-supporttjänster antingen i 24/7 eller 8/5, beroende på dina behov.

Lägre kostnad och förbättrad effektivitet

Lägre kostnad och förbättrad effektivitet

Outsourcad IT Helpdesk från Euvic ger dig en ekonomisk fördel. Förca: 50% av kostnaden mot vad leverantörer från västeuropa eller USA tar betalt får du en IT Helpdesk med en högre servicenivå och effektivitet.

Ett IT-kompetenscenter – Enkel hantering och felsökning

Ett IT-kompetenscenter – Enkel hantering och felsökning

Genom att tillhandahålla alla tre nivåer av support erbjuder vi oss att bli eran fokala kontaktpunkt för IT Support. Ett IT-kompetenscenter för ditt företag. Detta gör det enklare och snabbare att lösa eventuella IT-problem. Det blir även mer kostnadseffektivt för er att följa upp hela er IT-verksamhet och skapar en tydlig kontaktyta för era användare.

 

Verktyg vi använder

KPIer och mätetal

Tekniska supporttjänster

  • Ärendehanteringsmjukvara (med automatisering och workflow):
    • Microsoft Team Foundation Server, Track, JIRA, Sonar, Redmine, Bugzilla, Mantis, Jenkins.
    • MS SharePoint portal, self-service portal, knowledge base.
  • Telekom infrastruktur:
    • Dedikerade lokala telefonnummer, GSM/VoIP, Skype.
  • Vi anpassar oss även och arbetar i etablerade verktyg ni redan använder vid behov.
  • För att mäta servicekvalitén arbetar vi Intensivt med följande KPI’er för att förbättra den året över året.Exempel på KPI som vi använder inkluderar (men är inte begränsade till):
    • Kundtillfredsställelse.
    • Ärenden lösta vid första kontakt
    • Svarstider
    • Övergivna samtal
Vi tillhandahåller tekniska supporttjänster relaterade till (men inte begränsat till):

  • EDI-bearbetning.
  • Hårdvarusupport.
  • Arbetsplats, mobil och webapp support och utveckling.
  • Nätverksanslutning.
  • Databasservice

 

 

Ask for details

Grzegorz Klimczak

Project Manager Passions: Psychology, Volleyball, Social activity

 

How you gather, manage and use information will determine whether you win or lose.

Bill Gates

 

Prata med Grzegorz om IT Helpdesk

Du kanske är intresserad av:

Vi lyssnar gärna. Beskriv ditt problem, så återkommer vi!