Pressmeddelande: Euvic väljer Le Bureau för sitt varumärkesarbete

Euvic väljer Le Bureau för sitt varumärkesarbete

Publicerad: 03.03.2021

Sedan intåget i Sverige 2018 har Euvic vuxit snabbt från 0 – 50 MSEK. Euvic hjälper företag som Arriva, Tendium och Kesko att lyckas med sin digitalisering och kombinerar lokal närvaro med 3000 topputvecklare i gruppen. 

Euvic är inne i en stor Sverigesatsning med en målsättning om att växa 10x på 10 år. För att lyckas med den kraftiga tillväxtresan behöver Euvic öka satsningen på varumärkebyggandet och bygga en mer långsiktig kommunikationsstrategi. Efter noggrann utvärdering bland byråer och seniora rådgivare landade valet på Le Bureau som partner för arbetet. Kombinationen av en hög visad förståelse för Euvics resa tillsammans med hög kreativt kunnande gjorde att valet föll på Le Bureau.

Andreas Södermark, VD Euvic AB om valet av Le Bureau

”För att lyckas med vår ambitiösa tillväxtplan behöver vi lyckas med att skapa ett medvetande hos ledningsgrupper i Svenska bolag om att Euvic är ett bra val för att lyckas med sin digitalisering. Även om vi har vuxit kraftigt sedan intåget i Sverige 2018, är varumärkeskännedomen om Euvic fortfarande mycket låg vilket är en stor potential för oss. Med Le Bureau tror vi att vi kommer få hjälp att nå ut till de ledningsgrupper som söker efter rätt partner för sin digitalisering, både idag, imorgon och om 5 år”

Vill du veta mer om samarbetet?

Kontakta Andreas Södermark 

Vill du veta mer om Le Bureau  – Kika in deras hemsida

Andra har också läst